Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Tina Rytterlund - 19 juli 2010 20:03

... kom precis hem efter kvällens löpning. Hade ju först som mål att komma under 26min & 30sek, sen in i det sista trodde jag att jag skulle klara 25min... Vart både negativt & possitivt svar.


Tiden vart 26minuter & 15sekunder, klarade inte under 25, men gjorde en liten förbättring. Kändes som att det gick kanon i början, men märkte sen att det gick i ungefär samma tempo som igår. Kollade på klockan när hon hade gått upp till 24min & 41sek då la jag benen på ryggen sista biten & hoppades att jag skulle klara det innan 25.30 men det var tufft, & jag var/är helt död nu!    Dränkt i svett... Glad, men lite besviken på tiden trots att jag gjorde en förbättring.


Som tur är har jag min lilla tjej som är världens bästa belöning att få komma hem till :) Ellen & Anders är i alla fall stolta att jag orkade mig ut ikväll igen.  

Nu blir det duschen så fort sambon fått lill-tjejen att sova. Sen lite telefon-tid med Göteborgaren Sanna    MISS YOU! 

Av Tina Rytterlund - 19 juli 2010 09:16

Idag ska jag köra enbart löpning.. ska klocka min vanliga runda & försöka komma under 26.5min Men jag kör ikväll, så idag ska jag ladda mina batterier med städning, kolla ny vagn till älsklingstjejen & kolla vädret i södra Sverige så vi kan bege oss snart!


Här går vi förbi varje morgon i stugan på våra morgon-promenader.. Love it!  

Jag tror jag kommer under 25min ikväll   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Dags att sätta träningen som en viktig del i min livsstil. Innan har jag alltid haft alldeles för höga krav/mål så det varit chanslöst för mig att uppnå dem, men nu ska jag börja med små realistiska mål & sen får jag se vart det slutar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards