Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Segt

Av Tina Rytterlund - 17 augusti 2010 08:16

Nu går det segt att komma igång... ville ta vara på dagen igår med Anders innan han skulle till jobbet igen idag.. skönt i allafall att han är hemma måndagar. Sen är jag sur & irriterad & det går ut över min träning tyvärr. Men jag ska skaka av mig det & istället lägga det på löpstegen ;)


Blir en runda ikväll efter middagen, startar lugnt med 4,5km. Sen blir det powerwalk imorn till Tuna Park för att träffa mina finisar   Tar nya vagnen som glider fram som ett plan på marken.. NÖJD! Har fått tips om vart jag kan fixa sittdynor mm till vagnen i olika fina textiler :)   Love it



Kanske blir en sväng ut idag med innan löpet ikväll. Men först o främst är det städning på schemat, sen ska jag gå igenom allt inför tjejmilen & ringa prästen ang. 29:e.. Mycket nu ;) Sen ska man ju hinna med ett & annat amtal med Anders   


Blev inget Gbg i helgen, så jag vet inte vad jag ska syssla med ist. Förmodligen en hel del familjemys & träning. Kanske drar & säger grattis till en kompis som har födelsedagsferre också.


Nu ska jag käka frukost under tiden som LEllen sover..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Rytterlund - 22 augusti 2010 12:28

Mamma T åter vänder till att blogga om vad som är viktigt... Ellen, mitt liv & mitt lilla allt    Hinner inte med 2 bloggar samtidigt.. Så jag återvänder hem ;) Ska fortfarande träna, men startar upp bloggandet om det när tiden finns där.   Vi f...

Av Tina Rytterlund - 19 augusti 2010 19:51


Nu har jag kollat igenom min allra bästa träningsblogg som jag har ligger inne på favoriter. En tjej som är 5-barnsmamma & har 2st +barn. Äldsta barnet är på 17 & minsta på 8 månader så de är ju en del mellanrumsår, men det har ju inte med saken att ...

Av Tina Rytterlund - 18 augusti 2010 11:11

Många ursäkter nu, igår var jag helt slut för att orka springa ut + att regnet öste ner. Idag har min stora tjej namnsdag så vi ska ha namnsdagsfika ikväll.. Ska försöka komma iväg i alla fall. Men vi får se... Det går så tröt nu.   mindre än 3 ...

Av Tina Rytterlund - 15 augusti 2010 10:26

Idag ska jag egentligen sätta igång med min träning igen, blåsan är borta :) Men tiden är knapp till att hinna med idag. Ska ev till V-ås & köpa en vagn (Om jag inte hittar någon anna jag vill ha) Sen bär det av till Stockholm för att fira storasyste...

Av Tina Rytterlund - 13 augusti 2010 18:19


Nu har jag snart vilat klart mina ben & min enorma blåsa som jag fick på hälen. På söndag ska jag ta mig till utegymmet, kanske en löprunda också men i första taget ska jag ta itu med att träna benen lite mer varierat än löpning.   Konstigt nog ...

Presentation


Dags att sätta träningen som en viktig del i min livsstil. Innan har jag alltid haft alldeles för höga krav/mål så det varit chanslöst för mig att uppnå dem, men nu ska jag börja med små realistiska mål & sen får jag se vart det slutar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards