Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Tina Rytterlund - 8 augusti 2010 10:47

Idag är det dags att springa igen, har haft 2st vilodagar efter att jag kört rundan på 7,5km 2ggr & förbättrade min första tid med 2min & 20sek andra gången. Idag tror jag inte på en så stor förbättring men däremot om det känns bra i benen så fortsätter jag nog & kör 1mil idag :) Tar med mig min sambo såklart, bättre peppning finns inte. Vädret idag är lite regn & mulet så jag hoppas att luften är frisk ikväll så går det kanske lite lättare ändå.


Har ju lite problem med mina ben fortfarande, får ont i vaderna så fort jag sätter igång. Men än så länge går det, hoppas jag håller mig hel tills det är dags för tjejmilen i allafall. Har kört på en hel del nu när vi vart i stugan, inte så mycket som jag velat, men det beror mest på att vi haft kompisar här & hittat på utflykter till sena kvällar, men jag kom iväg 2 omgångar. Nu är vi här med svärföräldrarna, & min tuffa svärmor ska ju vara med & springa milen så hon ska träna hon med så nu finns det INGA ursäkter till att vila sig mer än nödvändigt.


Eftersom att jag inte haft bloggen att föra statistiken i så har jag skrivit i min träningskalender, det ser ganska bra ut! Men måste skärpa mig med mat/vätskeintag. Idag vart det en stadigt frukost + att svärmor käkar LCHF & vi skaffat en GI-kokbok så maten blir nog bra resten av semestern, har i allafall lärt mig att det ALLTID finns ett nyttigare alternativ att välja.


 


Klarar jag milen idag? Jag tror jag kör "hallen" (7,5km) men hoppas jag är stark i benen...


Nu ska jag kolla reser TILL GÖTEBORG, ska hälsa på min SANNA   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Dags att sätta träningen som en viktig del i min livsstil. Innan har jag alltid haft alldeles för höga krav/mål så det varit chanslöst för mig att uppnå dem, men nu ska jag börja med små realistiska mål & sen får jag se vart det slutar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards