Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Tina Rytterlund - 13 augusti 2010 18:19

Nu har jag snart vilat klart mina ben & min enorma blåsa som jag fick på hälen. På söndag ska jag ta mig till utegymmet, kanske en löprunda också men i första taget ska jag ta itu med att träna benen lite mer varierat än löpning.


Konstigt nog har jag ökat i vikt trots min löpning, men jag vet ju att det slarvats med maten en hel del nu på semester. Ska ta tag i det nu igen. Blir lite deppig när man kämpar & kämpar men så går det emot en i allafall. Men än så länge är inte vikten det viktigaste, utan hur mycket jag orkar springa.  

Det har fortfarande inte blivit några träningsbilder eftersom att jag är mitt i mitt vilande, så jag fiskar bilder på google.se ;D funkar fint.


Imorn ska jag & mina systrar lyssna på Lars Winnerbäck, jag & storasyster har fått det av lillasyster i present. Ska bli så kul, hoppas att vädret håller i sig bara.


Hoppas alla får en fin helg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Dags att sätta träningen som en viktig del i min livsstil. Innan har jag alltid haft alldeles för höga krav/mål så det varit chanslöst för mig att uppnå dem, men nu ska jag börja med små realistiska mål & sen får jag se vart det slutar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards