Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Tina Rytterlund - 9 augusti 2010 20:02

Vart en stor besvikelse efter att jag kommit hem från löpningen igår, orkade bara med någon kilometer innan jag gav upp & gick resten av rundan :( Hade så ont i låren + håll att jag inte pallade med att ta mig runt. Men jag tog då heller ingen bananasplit. Hann tänka en hel del under tiden som jag gick så jag kom fram till att jag ska ta & vila mig från löpning helt & hållet nu i ett par dagar. Mina ben måste få pausa. Men jag sprang ut i morse för att se om jag kunde ta mig runt & på så sätt få avnjuta en bananasplit... & jag tog mig i mål, så ikväll ska jag ta ett rejält fat med glass & banan ;D


Sen måste jag KOMMA IHÅG att sänka mina krav, blir så arg, besviken & ledsen om jag inte klarar att förbättra mig varje runda. Men som min bästaste Anders säger så är ju allt bättre än ingenting.


Imorn åker vi eventuellt hem så då ska jag träna lite på utegymmet. Sen blir det löpning på band nere i gymmet när det är dags att börja med det igen. Mindre än 1månad kvar nu innan starten till tjejmilen :) Ska bli roligt, & jag har redan satt upp ett nytt mål, & det är att jag ska springa vår-ruset nästa vår. Om allt går som det ska.


Nu är det dags...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Dags att sätta träningen som en viktig del i min livsstil. Innan har jag alltid haft alldeles för höga krav/mål så det varit chanslöst för mig att uppnå dem, men nu ska jag börja med små realistiska mål & sen får jag se vart det slutar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards