Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Tina Rytterlund - 18 augusti 2010 11:11

Många ursäkter nu, igår var jag helt slut för att orka springa ut + att regnet öste ner. Idag har min stora tjej namnsdag så vi ska ha namnsdagsfika ikväll.. Ska försöka komma iväg i alla fall. Men vi får se... Det går så tröt nu.


mindre än 3 veckor kvar. I helgen blir det nog ner till gymmet för att ta milen på bandet iaf & se vad jag har för tid. Sen blir det kämpa kämpa kämpa. Känner lite som Anders att det tar ett tag att komma in i rutinerna & man blir svintrött på kvällarna av "enbart" storstädning i lägenheten som igår. Men men.


Idag ska vi ut till Tuna & säga hej till finaste tjejerna Therese & Illis   


Har fixat klänning till dopet nu i allafall... Beställde på nätet så jag hoppas den e lika fin son på bilden :)


Skulle behöva en PT nu som kunde sparka igång mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Dags att sätta träningen som en viktig del i min livsstil. Innan har jag alltid haft alldeles för höga krav/mål så det varit chanslöst för mig att uppnå dem, men nu ska jag börja med små realistiska mål & sen får jag se vart det slutar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards